پیش فاکتور دریافت فایل
تجزیه و تحلیل آژانس مسافرتی
8537
29,900 تومان
.zip
144 کیلوبایت
توضیحات:
تجزیه و تحلیل آژانس مسافرتی
مراحل یك :تعریف سیستم :
1-1-اهداف و وظایف سازمان
از مهمترین وظایف سازمان خدمات در رابطه با امور تور گردانی ( داخلی و خارجی ) ،تورهای خصوصی ، فروش بلیط خطوط هوایی ( داخلی و خارجی ) فروش بلیط زمینی
( داخلی و خارجی ) را میتوان نام برد. این آژانس علاوه بر این موارد فعالیتهای دیگری هم دارد:
- برگزار كننده سفرهای محلی و تفریحی ( اردوهای دانشجویی و دانش آموزی ، سفرهای نمایشگاهی ).
- برگزار كننده تورهای سیاحتی به كیش و قشم .
- بزگرار كننده سمینار به كنفرانس و تورهای ویژه دانشجویی.
- تنظیم برنامه مسافرتی ، مسافران با حداقل هزینه .
- انجام رزرواسیون هتل در سراسر كشور .
- انجام رزرواسیون هتل در كشورهای خارجی .
- اخذ ویزا از كشورهای آسیای میانه
2-1- نیروی انسانی و ساختار
نیروی انسانی فعال در این آژانس به صورت زیر هستند:
- مدیر ( مدیریت ) :نظارت بر كار پرسنل و برنامه ریزی وتصمیم نهایی .
- مدیر فنی : جانشین مدیر عامل و نرخ گیری بلیطهای خارجی ، ارائه بهترین مسیر و نظارت بر كار پرسنل .
- حسابدار: كنترل و تصمیم گیری در كلیه امور مالی دفتر ( اعم از حسابهای دریافتی و پرداختی و …).
- كارمند فروش بلیط داخلی :رزرو و صدور كلیه بلیطهای داخلی با سیستم رزویشن.
- كارمند فروش بلیط خارجی : رزرو و صدور كلیه بلیطهای خارجی .
- كارمند فروش تور داخلی و خارجی: پاسخ گویی و مشاوره با مسافر ( مراجعه
كننده ) جهت انجام تور داخلی و خارجی و گرفتن ویزا و رزو هتل.
- صندوقدار :دریافت و پرداخت وجوه نقدی .
- تحصیل وار: انجام امور بانكی و امور خارج از دفتر .
- آبدارچی :مسئول نظافت و پاكیزگی محیط آژانس .
ساختار این سازمان بصورت سلسله مراتبی می باشد.
1403/9/2 - پین فایل