پیش فاکتور دریافت فایل
پروژه کارآفرینی دفتر تبلیغاتی
7069
24,900 تومان
.rar
444 کیلوبایت
توضیحات:
پروژه کارآفريني دفتر تبليغاتي در 33 صفحه ورد قابل ويرايش


- 1 مقدمه :

در دنياي امروز نقش فرهنگ سازي در فرهنگ و آشنايي مردم به منظور استفاده مناسب از محصولات توليدي به عنوان زيرساخت توسعه پايدار ساير بخش ها و به ويژه بخش اقتصادي و به دنبال آن رشد اقتصادي مناسب و به دنبال آن سهم بخش فرهنگ در حساب هاي مالي و درآمد انکارناپذير است. در طرح هاي فرهنگي و هنري که معمولاً انگيزه هاي غير اقتصادي نيز در کنار فاکتورهاي اقتصادي در انتخاب سرمايه گذار دخالت دارند، استقبال و اطمينان مؤسسات مالي براي تأمين سرمايه و حمايت بخش دولتي را به دنبال خواهد داشت. وجود تعداد زياد واحدهاي کوچک و بزرگ صنعتي و خدمات لزوم معرفي توليدات و خدمات آن ها را فراهم ساخته است.دامنه وسيع پراکندگي فرهنگي کشور و لزوم يکسازي فرهنگ مصرف وجود چنين واحدهايي را امکان پذير مي سازد.

رشد بسيار سريع بافت هاي روستايي در قالب فضاهاي شهري اين تلاش را مي طلبد که بارهاي فرهنگي عموم همراه با سرعت رشد فضاهاي شهري و صنعتي رشد و توسعه متعالي پيدا کند.





1 – 2 نام کامل طرح و محل اجراي آن :

دفتر تبليغاتي











محل اجرا :





1 – 3 – مشخصات متقاضيان :

نام


نام خانوادگي


مدرک تحصيلي


تلفن














1 – 4 – دلايل انتخاب طرح :

توجه به خودکفايي اين صنعت و همجنين نياز بازار داخلي به توليد اين محصول با توجه به اين که دفتر تبليغاتي مي تواند به رشد و شکوفايي اقتصادي کشور کمکي هر چند کوچک نمايد و با در نظر گرفتن علاقه خود به فعاليت هاي تبليغاتي اين طرح را براي اجرا انتخاب کرده ام.



1 – 5 ميزان مفيد بودن طرح براي جامعه :

اين طرح از جهات گوناگون براي جامعه مفيد است ، شکوفايي اقتصادي و خودکفايي در توليد يکي از محصولات ، سوددهي و بهبود وضعيت اقتصادي ، اشتغالزايي ، استفاده از نيروي انساني متخصص در پرورش کالاي داخلي و بهره گيري از سرمايه ها و داشته هاي انساني در بالندگي کشور .



1 – 6 - وضعيت و ميزان اشتغالزايي :

تعداد اشتغالزايي اين طرح 14 نفر ميباشد .



تاريخچه و سابقه مختصر طرح :

مجلات:

‌آگهي‌هاي ‌مجله‌اي ‌مي‌‌توانند ‌بسيار ‌گران ‌تمام ‌شوند. ‌دنبال ‌مجلاتي ‌بگرديد ‌كه ‌عمدتاً ‌صنعت ‌مورد ‌نظر ‌شما ‌را ‌پوشش ‌مي‌‌دهند، ‌چنين ‌مجلاتي ‌در ‌واقع ‌بر ‌روي ‌مشتريان ‌و ‌بازار ‌مورد ‌نياز ‌شما ‌تمركز ‌دارند. ‌در ‌چنين ‌مواردي ‌هم ‌مي‌‌توانيد ‌آگهي ‌بدهيد ‌و ‌هم ‌بتوانيد ‌به ‌جاي ‌آگهي ‌از ‌يك ‌مقاله ‌كوتاه ‌استفاده ‌كنيد.



خبرنامه:

‌خبرنامه‌ها ‌براي ‌انتقال ‌ماهيت ‌سازمان ‌و ‌خدمات ‌آن ‌ابزارهاي ‌بسيار ‌مؤثري ‌هستند. ‌اگر ‌از ‌خبرنامه‌ ‌مي‌‌خواهيد ‌استفاده ‌كنيد ‌ابتدا ‌با ‌يك ‌مشاور ‌در ‌مورد ‌طرح ‌اوليه ‌و ‌لي‌آوت ‌آن ‌مشورت ‌كنيد. ‌امروزه ‌اين ‌امكان ‌وجود ‌دارد ‌كه ‌با ‌استفاده ‌از ‌نشر ‌روميزي ‌كارهاي ‌جذابي ‌در ‌اين ‌زمينه ‌ارايه ‌كنيد ‌و ‌كار ‌هم ‌ارزان ‌تمام ‌شود.







روزنامه‌هاي ‌عمده ‌محلي:

‌تقريباً ‌همه ‌روزنامه‌هاي ‌عمده ‌محلي ‌را ‌مي‌‌خوانند. ‌شما ‌مي‌‌توانيد ‌از ‌طريق ‌آگهي ‌يا ‌نامه ‌به ‌سردبير ‌و ‌يا با ‌استفاده ‌از ‌يك ‌روزنامه‌نگار ‌كه ‌برايتان ‌مطلب ‌تبليغي ‌تهيه ‌كند، ‌فعاليت‌هايتان ‌را ‌در ‌روزنامه ‌منعكس ‌كنيد. ‌اين ‌نوع ‌از ‌آگهي‌ها ‌گرانقيمت ‌هستند. ‌خود ‌روزنامه‌ها ‌هم ‌مي‌‌توانند ‌براي ‌اين‌كه ‌چطور ‌و ‌كجا ‌آگهي ‌بدهيد، ‌مشاوران ‌خوبي ‌باشند. ‌زمان ‌آگهي ‌دادن ‌هم ‌بسيار ‌مهم ‌است ‌و ‌اين ‌امر ‌به ‌عادات ‌خريد ‌مشتريان ‌مربوط ‌مي‌‌شود. ‌



روزنامه‌هاي ‌كاملاً ‌محلي:

‌اين ‌نوع ‌روزنامه‌ها ‌قدرت ‌روزنامه‌هاي ‌عمده ‌را ‌ندارند، ‌اما ‌فراموش ‌نكنيد ‌كه ‌به ‌هر ‌حال ‌مي‌‌توانند ‌به ‌شما ‌و ‌مشتريان ‌شما ‌نزديك ‌باشند.



گروه‌هاي ‌بحث آنلاين ‌و ‌اتاق‌هاي ‌گفت‌وگو:

‌اگر ‌در ‌بحث‌هاي ‌آنلاين ‌اينترنتي ‌و ‌در ‌اتاق‌هاي ‌گفت‌وگو ‌(چت‌روم‌ها) ‌حضور ‌يابيد، ‌مثل ‌استفاده ‌از ‌ايميل ‌براي ‌تبليغ، ‌براي ‌معرفي ‌شركت ‌و ‌فعاليت‌هايتان ‌مفيد ‌است.

اما ‌فراموش ‌نكنيد ‌كه ‌گروه‌هاي ‌شركت‌كننده ‌در ‌بحث‌هاي ‌آنلاين ‌و ‌نيز ‌در ‌اتاق‌هاي ‌گفت‌وگو، ‌اساساً ‌به ‌شدت ‌در ‌برابر ‌تبليغات ‌مستقيم ‌واكنش ‌نشان ‌مي‌‌دهند ‌و ‌به ‌جز ‌اين ‌داراي ‌مقررات ‌ريشه‌داري ‌هم ‌هستند. ‌وقتي ‌به ‌چنين ‌گروه‌هايي ‌براي ‌مباحثه ‌مي‌‌پيونديد ‌با ‌مدير ‌جلسه ‌از ‌قبل ‌تماس ‌بگيريد ‌تا ‌با ‌مقررات ‌بحث ‌آشنا ‌شويد.





پوسترها ‌و ‌تابلوهاي ‌اعلانات:

پوسترها ‌اگر ‌درجاهايي ‌نصب ‌شوند ‌كه ‌مشتريان ‌شما ‌واقعاً ‌آن‌ها ‌را ‌ببينند ‌بسيار ‌مفيد ‌هستند. ‌اما ‌خودتان ‌تا ‌به ‌حال ‌چقدر ‌پوسترها ‌و ‌تابلوهاي ‌اعلانات ‌را ‌واقعاً ‌تماشا ‌كرده‌ايد.

‌اتفاقاً ‌بهترين ‌جاي ‌نصب ‌پوسترها ‌همين ‌تابلوهاي ‌اعلانات ‌است. ‌به ‌شرط ‌اين‌كه ‌در ‌جاي ‌مناسبي ‌باشد ‌و ‌پوسترها ‌هم ‌به ‌سرعت ‌با ‌پوسترهاي ‌خوش‌رنگ ‌ديگر ‌عوض ‌شوند ‌و ‌كاملاً ‌هم ‌در ‌معرض ‌ديد ‌رهگذران ‌باشند.

فقط ‌يادتان ‌باشد ‌كه ‌بعضي ‌از ‌شهرداري‌ها ‌درباره ‌ابعاد ‌پوسترهايي ‌كه ‌بر ‌روي ‌تابلوهاي ‌اعلانات ‌قرار ‌مي‌‌گيرد، ‌مقرراتي ‌دارند ‌كه ‌بايد ‌آن‌ها ‌را ‌رعايت ‌كنند.

تبليغات ‌راديويي: ‌يكي ‌از ‌بزرگ‌ترين ‌مزيت‌هاي ‌تبليغات ‌راديويي ‌اين ‌است ‌كه ‌ارزان‌تر ‌از ‌تبليغات ‌تلويزيوني ‌است ‌و ‌مردم ‌كماكان ‌به ‌راديو ‌گوش ‌مي‌‌كنند ‌به‌خصوص ‌وقتي ‌كه ‌در ‌حال ‌رانندگي ‌هستند. ‌مبناي ‌محاسبه ‌تبليغات ‌غالباً ‌تعداد ‌دفعات ‌پخش، ‌مدت ‌پخش ‌و ‌زمان ‌پخش ‌است. ‌يكي ‌از ‌مهم‌ترين ‌موارد ‌براي ‌پخش ‌تبليغ ‌از ‌راديو ‌اين ‌است ‌كه ‌زمان ‌پخش ‌آن ‌با ‌زمان ‌گوش ‌دادن ‌مشتريان ‌به ‌راديو ‌همزمان ‌باشد.

بازاريابي ‌از ‌راه ‌دور (اين ‌روش ‌تازه ‌در ‌حال ‌اوج ‌گرفتن ‌است).



تبليغات ‌تلويزيوني:

‌خيلي‌ها ‌به ‌دليل ‌گران ‌بودن ‌تبليغات ‌تلويزيوني، ‌استفاده ‌از ‌آن ‌را ‌در ‌دستور ‌كار ‌خود ‌قرار ‌نمي‌‌دهند. ‌تبليغات ‌تلويزيوني ‌از ‌انواع ‌ديگر ‌تبليغات ‌گران‌تر ‌است. ‌مبناي ‌محاسبه ‌نرخ ‌آگهي ‌در ‌تلويزيون ‌هم ‌همان ‌موارد ‌مطرح ‌در ‌راديو ‌است.



صفحات ‌وب:

‌تبليغات ‌در ‌محيط ‌وب ‌اكنون ‌به ‌روش ‌رايجي ‌تبديل ‌شده ‌است. ‌آگهي ‌و ‌تبليغ ‌در ‌محيط ‌وب ‌به ‌تجهيزات ‌و ‌تخصص ‌ويژه ‌نياز ‌دارد ‌كه ‌از ‌جمله ‌آن‌ها ‌مي‌‌توان ‌به ‌دسترسي ‌به ‌كامپيوتر، ‌داشتن ‌سرويس ‌اينترنتي، ‌انتخاب ‌نام ‌سايت، ‌ثبت‌نام ‌براي ‌دامنه، ‌طراحي ‌گرافيك ‌و ‌در ‌نظر ‌گرفتن ‌امكان ‌فروش ‌آنلاين ‌اشاره ‌كرد. ‌تبليغ ‌وب‌سايت ‌و ‌مطرح ‌ساختن ‌آن ‌از ‌طريق ‌موتورهاي ‌جست‌وجو ‌و ‌نيز ‌روزآمد ‌نگاه ‌داشتن ‌سايت ‌از ‌جمله ‌مواردي ‌است ‌كه ‌در ‌اين ‌عرصه ‌بايد ‌به ‌آن ‌توجه ‌داشت.



راهنماي ‌تلفن ‌مشاغل:

‌اگر ‌شغل ‌شما ‌در ‌رديف ‌مناسب ‌خودش ‌وارد ‌شود، ‌آنگاه ‌مي‌‌توان ‌آگهي ‌دادن ‌در ‌راهنماي ‌تلفن ‌مشاغل ‌را ‌مؤثر ‌دانست. ‌نكته ‌مهم ‌ديگر ‌در ‌اين ‌زمينه ‌اين ‌است ‌كه ‌نام ‌شركت‌ ‌شما ‌هم ‌بالاخره ‌بايد ‌به ‌خوبي ‌گوياي ‌نوع ‌محصولات ‌و ‌خدمات ‌شما ‌باشد.



تعريف تبليغات اينترنتي:

تبليغات اينترنتي به استفاده از اينترنت به عنوان يك كانال و وسيله ارتباطي براي ارسال تبليغات در محيط وب اشاره دارد. در تعريفي ديگر، تبليغات اينترنتي را اينگونه تعريف نموده‌اند: نمايش دادن نامها وعلائم تجاري، شعارها و تصاوير تبليغاتي در سايتها (پايگاهها)ي پربيننده اينترنت، به نحوي كه به تحقق اهداف تبليغات كمك نمايد.

در جايي ديگر تبليغات اينترنتي را اينگونه تعريف نموده اند:نشان دادن نامها و علائم تجاري،شعارها و تصاوير تبليغاتي در سايتهاي پر بيننده ي اينترنت،به نحوي که به تحقق اهداف مديريت کمک کند.



ابعاد مختلف تبليغات اينترنتي:

مدلهاي تجاري: مدل تجاري به يك ايده تجاري و برنامه استراتژيك در مورد نحوه به دست آوردن پول براي يك كسب وكار اشاره دارد. تبليغ اينترنتي موثر مي‌بايست داراي مدل تجاري مناسبي باشد كه موجب موفقيت آن كسب و كار شود.

گزارش مختصر بازديد از واحد ها توليدي با خدماتي مرتبط با موضوع پروژه :

بازديد از محل دفتر تبليغاتي

بر اساس هماهنگي هاي بعمل آمده در بازديد از مرکز دفتر تبليغاتي به بررسي سيستم ها و دستگاهها و ماشين آلات موجود در محل پرداختيم و سيستم مديريت را در مرکز مورد ارزيابي قرار داديم ،



جنبه هاي ابتکاري بودن و خلاقيت به کار رفته شده :

ابتکار و نوآوري در کليه رشته ها مي تواند عامل پيشرفت و توسعه قرار گيرد در بخش زراعت نيز که بازار رقابتي بسيار شديدي دارد استفاده از ايده هاي نو و نوآوري و خلاقيت مي تواند به عامل موفقيت تبديل شود ، طراحي هاي گرافيکي تبليغاتي و استفاده از شيوه هاي نوين تبليغاتي از عوامل پيشرفت و توسعه اقتصادي در کشور هاي صاحب سبک در صنعت ميباشد ، الگوبرداري از اين روشها براي معرفي کالا و محصولات مي تواند به عنوان يک ايده نو مورد استقيال قرار گيرد .



- سرمايه گذاري ثابت طرح :

1-1- ساختمان محل اجراي طرح :

محل اجراي طرح مي تواند به صورت استيجاري و داراي حداقل 130 متر زير بناي مفيد و در محدوده تجاري باشد که مي بايست جهت ساخت و اجراي استوديو و آکوستيک کردن آن هزينه کرد.

زمان قرارداد اجاره محل اجراي طرح مي بايست حداقل به مدت دوران بازپرداخت تسهيلات مصوب باشد.



2-1- تأسيسات و تجهيزات :

با توجه به استيجاري بودن محل اجراي طرح برق رساني و آب رساني در ساختمان انجام شده است و جهت سرمايش و گرمايش و اطفاء حريق، مبلغ 40 ميليون ريال برآورد مي گردد.


1403/9/2 - پین فایل