پیش فاکتور دریافت فایل
پاورپوینت مدیریت و عوامل موثر بر عملکرد سازمانی،
21868
29,900 تومان
.zip
688 کیلوبایت
توضیحات:
این پاورپوینت حاوی 10 اسلاید لاتین میباشد

این پاورپوینت در مورد مدیریت و عوامل موثر بر عملکرد سازمانی در 170 اسلاید زیبا وشامل مقدمه،تعریف،مدیریت و عوامل موثر بر عملکرد سازمانی،عملکرد،مدیریت عملکرد،ارزیابی عملکرد،ارزیابی عملکرد,اندازه گیری عملکرد,ارزیابی عملکرد سازمانی,مدیریت و.... و منابع می باشد.

—عملكرد به عنوان يک مفهوم چالشي و پيچيده


—ذي نفعان متفاوت (مصرف كنندگان، ارائه دهندگان، دولت و ... ) با علايق و اولويت هاي متفاوت
—
—به سختي اندازه گيري مي شود.
—
—قبل از دهه 1980 اندازه گيري عملكرد بندرت صورت مي گرفت.


—با افزايش فشار از جانب افكار عمومي براي پاسخگويي، به اندازه گيري عملكرد توجه بيشتري شد.


— اطلاعات سخت (hard information) در مورد شاخص هاي عملكردي
—
—اطلاعات نرم (soft information)(داده هاي كيفي مثل ديدگاه كارمندان)
—
—يک ارزيابي عملكرد فقط با يک معيار اندازه گيری نيازهاي تمامي استفاده كنندگان نهايي را برآورده نمي كند
” يك رويكرد براي ايجاد يك چشم انداز مشترك از اهداف و مقاصد يك سازمان، كمك به تك تك كارمندان براي درك و فهم نقش آنها در راه رسیدن به اهداف سازمان و در نتيجه مديريت و ارتقای عملکرد افراد و سازمان می باشد.

ظهورسازمانهای اجتماعی وگسترش روزافزون انها یکی از خصیصه های بارز تمدن بشری است ، وبه این ترتیب وبا توجه به عوامل گوناگون مکانی و زمانی و ویژگیها و نیازهای خاص هر جامعه هر روز بر تکامل و توسعه این سازمانها افزوده می شود .بدیهی است هر سازمان اجتماعی برای نیل به اهدافی طراحی شده و با توجه به ساختارش نیازمند نوعی مدیریت است . یکی از پیامدهای مهم در هم ریخته شدن نظام ارزشی غرب حاکم شدن مکتب اصالت نفع بر روند فعالیتهای اقتصادی و تولید است .معتقدین به این مکتب یک عمل را تا انجا درست قلمداد میکند. که برای فرد یا افرادی بیشترین خوشی و اسایش را به بوجود اورد به بیان دیگر ملاک درستی یک عمل نتایج ان است نه شیوه انجام ان عمل.

1403/9/2 - پین فایل