پیش فاکتور دریافت فایل
اینفوگرافیک تدوین کمپین تبلیغاتی اثربخش
21681
34,900 تومان
.zip
1,114 کیلوبایت
توضیحات:
کمپین تبلیغاتی

به کجا چنین شتابان؟

کمپین تبلیغاتی مجموعه‌ای از فعالیت‌های تبلیغاتی چندجانبه است که قبل از هر چیز پیام هدف کمپین مشخص شده، مخاطب تعیین شده و با برنامه‌ریزی دقیق، بکوشد پیام مناسب در دوره زمانی مناسب با بودجه مناسب برای مخاطب مناسب ارسال شده و تعداد بیشتری از مخاطبان را برای نزدیکتر کردن ارتباط با مالک کمپین، ترغیب نماید.

کمپین تبلیغاتی بدون تعریف معیار عددی مشخص برای سنجش کارایی، بی معنی است و اگر با نتایج ملموس و مشهود قابل اندازه‌گیری و همراستا با ماموریت کمپین،‌ سنجیده نشود، فقط می‌تواند ابزاری برای هزینه کردن و از دست دادن دارایی‌های شرکت باشد.نخستین دلیل شکست خوردن یک برنامه تبلیغاتی این است که تعریف مشخصی از موفقیت آن برنامه نداریم مسافری که مقصد سفرش را مشخص نکند به هر حال هر چقدر که بدود، نهایتا به مقصد نخواهد رسید.هر کار تبلیغاتی یک کار مدیریتی است و هر کار مدیریتی نیز ، هدفی دارد .تعریف هدفهای متعدد برای یک برنامه تبلیغاتی هم، با تعریف نکردن هدف، تفاوت چندانی نخواهد داشت.

1403/9/2 - پین فایل