پیش فاکتور دریافت فایل
تحقیقی در مورد بازاریابی و اصول ان
14275
39,900 تومان
.rar
62 کیلوبایت
توضیحات:
توجه: این فایل میتواند هم به عنوان تحقیق و هم به عنوان مقاله مورد استفاده قرار گیرد
فرمت : Word(قابل ویرایش و اماده پرینت)
تعداد صفحات: 131
تصویر:این فایل فاقد تصویر می باشد
فونت:roya
سایز:حداکثرو معمول_24

سر فصل ها:

بازاریابی نوین سه رکن اساسی دارد:
بازاریابی خود (شخصی)
بازاریابی سازمان
بازاریابی مکان
بازاریابی خدماتی
بازاریابی ایده
ویژگیهای امور خدماتی
مدیریت بازاریابی خدمات


دید اجمالی :
در متون مدیریتی، بازاریابی صنعتی به عنوان آن دسته از عملکردها و فعالیتهای تجاری و بازرگانی تعریف شده‌است، که فرایندهای مبادله را بین تولید کنندگان و مشتریان سازمانی تسهیل می‌کند. ماهیت بازاریابی صنعتی را می‌توان، خلق ارزش برای مشتریان به وسیله ارائه کالاها و خدماتی دانست که نیازهای سازمانی و اهداف آنها را تحقق می‌بخشد.

1403/2/8 - پین فایل