پیش فاکتور دریافت فایل
مقاله ترجمه شده پشت پرده مشکلات بازاریابی
10007
24,900 تومان
.zip
8 کیلوبایت
توضیحات:
مقاله ترجمه شده پشت پرده مشکلات بازاریابی



Marketing is ripe for a revolution because its failures are so apparent. "Everybody--stockholders, directors, CEOs, customers, the government--is angry because marketing, which should be driving business, doesn't work" write marketing executives Kevin Clancy and Robert Shulman. One of the most important reasons for this breakdown is that research is not working because of flaws in its basic premises



بازاریابی اکنون آماده یک تحول است زیرا نقاط ضعف آن آشکار شده است ( همه افراد , سهامداران ,مدیران , ------ (مدیران عامل ) ,مصرف کننده وحکومت ناراحت هستند زیرا بازاریابی انگونه که بایستی موسسات رابه حرکت رادارد عمل نمی کند) این مطلب را کوین کلانسی رابرت شلمن که مدیران بازاریابی هستند ,می گویند یکی از مهترین دلیل این ناتوانی این است که تحقیق انجام نمی گیرد که علت آنهم وجود شکاف در ساختار اصلی آن است

1403/9/5 - پین فایل